אתר התיירות והטיולים של צביקה     .

בין עצי הדובדבן - מטולה

וואו איזו חופשה ואיזה צימר במטולה אתם חייבים לקרוא.

למידע ופרטים חייגו ל 054-6303031

החלטנו לשלב חופשה בצפון עם לינה בצימר,לא הכרנו את עולם הצימרים והאירוח הכפרי. ולכן ההתכוננות ליומיים חופש שלקחנו לנו,הצריך אותנו קצת לשוטט בין אתרים.
כך הגענו לאחד מאתרי הצימרים ומשם מאחר וידענו כי אנו רוצים ללון באזור מטולה הגענו אל הצימרים של מוטי 'בין עצי הדובדבן'.

באתר שבו מצאנו את הצימרים של מוטי היה כתוב "שימו את צרות היומיום בצד, התרחקו מהעיר הסואנת והיכנסו לאווירת שלווה בלתי נשכחת.".
אז ב"ה לא לקחנו חופשה לברוח מצרות  אבל התיאור של מתחם  בין עצי הדובדבן במטולה די קסם לנו.
לאחר עצירה קלה בק"ש לפלאפל הרכב שלנו גמע את המרחק למטולה בזמן קצר,הגענו אל מתחם בין עצי הדובדבן.

את פנינו קיבל מוטי,בחור חביב שעשה לנו סיבוב במתחם להראות לנו את בקתות האירוח  המעוצבות, אפשר לאמר שהייתה זו אהבה ממבט ראשון,ממש.
אהבנו את המקום מהרגע בו פתח לנו מוטי את הדלת.
הצימר שידר והשרה אווירה כפרית נעימה. המיטה הזוגית הייתה ממש ענקית. ואני רוצה להוסיף כאן טרם השינה, המזרון היה ממש ממש נוח.  בצד פינת ישיבה נעימה ומזמינה, טלוויזיה רב ערוצית, את המזוודה יכולנו לפרוק בארונות, אני חייב לציין את חדר רחצה שהיה מאוד מטופח, כמו כן היה ביחידה מטבחון מאובזר.
אך ה'שוס' בחדר היה ג'קוזי זרמים אינטימי ומפנק פשוט וואו.

Save on your hotel - hotelscombined.co.il

לאחר שנהינינו מהחדר המפנק, יצאנו אל המרפסת שבחצר המטופחת, את החצר הקיפו  עצי נוי  מכל עבר, ואם פסטורליות אזי היה שם גם ריהוט גן מיוחד במינו, כמו גם ערסלים ונדנדות בהם התרווחנו בזמן שבאמת חיפשנו את השקט,שקט שלא מקומות רבים יודעים להציע.
בשעוץת הערב מוטי טרח להדליק את התאורה הצבעונית שממש ליטפה את הצמחייה כמו גם את החושך.
עוד נק' שאני חייב להוסיף בלי ספק,זוהי גינת צמחי התבלין.
להשלמת החופשה עם הגעתם עם ילדים המתחם מציעה אזור עם שולחנות אוכל, פינת מנגל על האש וג'קוזי זרמים גדול וסאונה יבשה. עם בוקר פינק אותנו מוטי בארוחת בוקר ישראלית,אחלה ארוחת בוקר ( בתשלום נוסף ).

לסיכום חווית האירוח,אני רוצה לאמר היינו במתחם של מוטי בין עצי הדובדבן במטולה ואנחנו בהחלט ממליצים.