\

שאטו פרסטיז'

חופשה רומנטית בשאטו פרסטיז'

אני משתפת אתכם, כי אני ממש חשה שכזה מקום פשוט עוול שלא כול מי שמחפש חופשה בצפון יגיע להתארח כאן.
ואני מדברת על מתחם אירוח יוקרתי שאטו פרסטיז' בעין יעקב, ששמו נותן למקום ניחוח צרפתי.
וכאחת שהיא פרנקופילית (אוהבת את ההווי והתרבות הצרפתית)
כבר מבדיקה ראשונה באתר התוודענו לשמות יחידות האירוח.
רומנס,אמור,פרסטיז' ופנטסי. שמות עם ניחוח צרפתי מתקתק.

קרדיט שאטו פרסטיז'

ובכן שמנו פעמינו אל עבר מושב עין יעקב, למתחם שאטו פרסטיז' בגליל המערבי,לא רחוק מנהריה.
וכאשר הגענו למקום הדבר הראשון עוד טרם שנכנסנו לסוויטה המדהימה שלנו.
הנוף, איזה נוף, לי הוא הזכיר את הנוף של אזור פרובנס. (האזור המועדף עלינו לטיולים וביקורים בצרפת וביקרנו שם לא מעט). לקחנו עוד דקה
ארוכה טרם שנכנסנו לסוויטה, ושאפנו אל קרבנו את האוויר הצלול, את השקט ואת הנוף.

נכנסנו לקבל את הסוויטה שלנו סוויטת רומנס יחד עם דודי בעל המקום שבהמשך הסתבר לנו כמה המתחם קרוב לליבו.
פשוט האדיבות והרצון שנחווה כאן חוויה נעלה היה פשוט תענוג.
אם להיות כנים דודי הסביר הראה אבל גם אני וגם בן זוגי היינו חסרי מילים בסוויטה המפוארת פשוט היינו חסרי מילים.
איזה עיצוב מרהיב. איזו סוויטה מפוארת.

חשבנו במהלך הטיולים שלנו בחבלי ארץ בצרפת ובטוסקנה באיטליה, כי ראינו את פסגת האירוח בסוויטות פרטיות.
אבל אין דבר שישווה למה שקיבלנו.
מה אומר פשוט מעולה, המצעים היו נקיים למשעי ומתוחים, ממש עשה רושם שכאן לא מעגלים פינות והתחושה של הניקיון והמעומלנות הייתה על הסדין והציפות של הפוך המפנק והכרים.
מטבח מאובזר,
פינת קפה עם מכונת אספרסו, פינת אוכל זוגית.
הכל מתוקתק נקי ומסודר.
בעלי המקום נתנו לנו תחושה של אורחי וי איי פי כשעל המיטה היו מונחים להם בקבוק יין משובח, שוקולדים
כיף של נחיתה רכה ומתוקה.
בחדר רחצה היו תמרוקים, חלוקי רחצה ונעלי ספא והכל נקי מזמין ומפנק.
בצד ההסוויטה נח לו הג'קוזי רחב ידיים שממש עשה וואו למקום המדהים.
לאחר שסיימנו להתמוגג מהסוויטה המרהיבה יצאנו אל החצר הפרטית עם בריכה ופינות ישיבה מול נוף עוצר נשימה של ראש הנקרה והים התיכון.
לסוויטה שלנו סוויטת אמור הייתה בריכה פרטית.
כן בריכה פרטית רק לנו, בפירוש לא בריכה אחת שמשמשת את כלל האורחים במתחם,אלה בריכה רק שלנו לבד, אך מה שמהנה ומדהים.
במהלך החופשה שלנו מזג האוויר החורפי המטיר גשם קל ואחת החוויות המפנקות באירוח היה שיכולנו לשחות בבריכה החמה והמקורה.

יתרונות וספים של המקום
בסביבה הקרובה לשאטו פרסטיז' יש שפע של אטרקציות תיירותיות באיזור.
כמו טיולי ג'יפים, טיולי טרקטורונים ורכיבה על סוסים, ישנם לא מעט מסלולי הליכה  ואתרי תיירות בצפון, כמו ראש הנקרה מסעדות איכותיות כמו מסעדת הצוק  ומקומות בילוי תוססים.

ממליצים ממליצים ממליצים.
חני ויוני שרוני
לפרטים והזמנות
שאטו פרסטיז 077-8047741

קרדיט שאטו פרסטיז'

חלק מההמלצות שכתבו אורחים

הגענו שתי זוגות , סוויטה אחת רגילה עם ג'קוזי מהמם בחדר , ועוד אחת בידיוק אותו דבר רק בנוסף בריכה מחוממת שבידיוק צריך בחורף , מקום מהמם , נקי , בעל המקום מדהים - עזר בכל דבר שהיינו צריכים , ממליצה לבוא לעשות מנגל , חוץ מבשרים לא צריך כלום , המקום מאובזר בצלחות סכום כוסות ומלקחיים :) נ.ב - ממליצה לעשות באיזור רייזרים , חוויה טובה , מלכלכת , נוף ויער מדהימים ! נבוא שוב ללא ספק חופשה רומנטית

זו כבר פעם שניה שלנו בשאטו פרסטיז׳. הצימר שדודי בנה מושלם ותואם בול את התמונות באתר. החל מהנוף המושלם מהמרפסת, הג׳קוזי שהכיל את כל המשפחה הגדולה שלנו (4ילדים), המטבח המאובזר והבריכה הגדולה והמפנקת. המון תודה על חופשה מושלמת

נהננו מאוד מהבילוי בשאטו פרסטיז, קיבלנו את כל מה שרצינו וחיפשנו, אוירה טובה רגועה ומפנקת. עוד נחזור לכאן בכייף. תודה רבה,

מחכים לפעם הבאה.. ממליצים בחום על אירוח ברמה אחרת... הסוויטה הייתה מושקעת ומפנקת והאירוח היה מכל הלב!! תודה ענקית ונתראה בקרוב..

Save on your hotel - hotelscombined.co.il